Home / جدید ترین های دنیا / لیبرال ها در آستانه روز انتخابات کمپین جدیدی را برای سرکوب رسانه های اجتماعی ترتیب می دهند

لیبرال ها در آستانه روز انتخابات کمپین جدیدی را برای سرکوب رسانه های اجتماعی ترتیب می دهند


یک کارمند سابق مبارزات انتخاباتی هیلاری کلینتون که شرکت های بزرگ فناوری را مقصر مقصر دانستن قدرت برای رسیدن رئیس جمهور ترامپ به رئیس جمهور می داند ، گروه جدیدی را تشکیل داده است که در حال لابی گری در فیس بوک ، توییتر و سایر شرکت های رسانه های اجتماعی است تا به او کمک کند تا او را در آستانه انتخابات نوامبر پایین بیاورد.

گروه پاسخگو خواستار تغییرات شدید در شرکت های بزرگ فناوری برای هفته های آخر مبارزات ریاست جمهوری شد. این شرکت می خواهد شرکت های رسانه های اجتماعی “نظارت بر نظرسنجی پلت فرم” را برای نظارت بر محتوا تأیید کنند و از توییتر و فیس بوک می خواهد الگوریتم هایی را که موضوعات محبوب و سایر اطلاعاتی را که کاربران در حال حاضر مشاهده می کنند ، خاموش کنند.

سخنگوی امور خارجه پیشین مبارزات انتخاباتی کلینتون ، جسی لهیریش ، که در جریان مبارزات انتخاباتی 2016 جلب توجه کرد به آقای ترامپ گفت “خودت برو” ، مهندس سابق فیس بوک سحر ماساشی ، رئیس سابق کمیسیون انتخابات فدرال دموکرات آن راول و اشلی بوید معاون رئیس موزیلا را به خدمت گرفت. برای لابی برای رفع مشکل Big Tech.

بیشتر بخوانید:  سفیران خواستار پذیرش افراد همجنسگرا در لهستان هستند

خانم رافائل ، که با شرکت حسابدار فناوری همکاری می کند ، در بیانیه ای گفت: “در نهایت ، ما به کنگره نیاز داریم تا قوانینی روشن برای ایجاد یک فضای سالم برای اطلاعات سیاسی آنلاین وضع کند – اما این در دو ماه آینده اتفاق نخواهد افتاد.” “در همین حال ، شرکت های رسانه های اجتماعی باید مسئولیت پذیر و پرخاشگرانه عمل کنند تا اطمینان حاصل کنند که نتیجه انتخابات با گسترش اطلاعات نادرست تعیین نمی شود.”

“نقشه راه یکپارچگی انتخابات برای رسانه های اجتماعی” از شرکت Accountable Tech شامل اهداف خاصی است که لیبرال ها می خواهند قبل از انتخابات دنبال کنند. این شامل شروع Big Tech در روز دوشنبه برای استخدام ناظران نظرسنجی خصوصی در سیستم عامل برای گزارش محتوای قابل اعتراض ، متوقف کردن تنظیم الگوریتمی محتوا در فیس بوک و توییتر از 20 اکتبر تا زمان انتخابات و مجبور کردن حساب های دارای 250،000 یا بیشتر پیرو به “مجوز قبلی” توسط آنها هر سخنرانی درباره انتخابات 3 نوامبر را منتشر می کنند.

بیشتر بخوانید:  روت بدر گینسبورگ برای استراحت در دادگاه عالی

در حالی که به نظر می رسد این امر انگیزه اینترنت به سمت آزادی بیان را تضعیف می کند ، آقای لهریش به Axios گفت که او معتقد است “وقتی صحبت از حقیقت ، نفرت یا دموکراسی می شود ، بی طرفی موضوعی نیست که بتوان به آن افتخار کرد.”

فیس بوک چندین گام برای تغییر نحوه ویرایش مطالب در آستانه انتخابات نوامبر برداشته است. فیس بوک به تازگی از اول اکتبر شرایط خدمات خود را به روز کرده است که به غول فناوری فکر بسیار بیشتری برای از بین بردن محتوا می دهد.

بیشتر بخوانید:  جو بایدن یک جلسات اطلاعاتی مخفی دریافت می کند

این شرکت همچنین در حال اجرای طرح ابتکاری “مرکز عملیات انتخاباتی” برای حذف سریع مطالب از سیستم عامل های خود در 72 ساعت گذشته قبل از انتخابات نوامبر است و فیس بوک قصد دارد در هفته گذشته قبل از انتخابات ، تمام تبلیغات سیاسی جدید را متوقف کرده و تبلیغات را در سیستم عامل خود منتشر کند.

در حالی که لیبرال ها معتقدند فیس بوک با رئیس جمهور ترامپ و حامیانش برخورد جدی نکرده است ، اما محافظه کاران معتقدند که فیس بوک و دیگر شرکت های بزرگ فناوری بیش از حد پیش رفته اند.

سناتور مایک لی ، جمهوری خواه از یوتا ، در ماه ژوئیه با ارسال نامه ای به روسای فیس بوک ، توییتر ، گوگل و اسکوئر اسپیس خواستار اطلاعاتی درباره ادعای سانسور دیدگاه های محافظه کارانه از طریق مقررات زدایی ، لغو تجارت و سایر تحریم ها شد.

بیشتر بخوانید:  مایکل بلومبرگ حداقل 100 میلیون دلار برای کمک به جو بایدن در فلوریدا هزینه کند

فیس بوک هفته گذشته به آقای لی پاسخ داد و تحقیقات در مورد سوگیری احتمالی ضد محافظه کارانه در فیس بوک به رهبری سناتور سابق جان کیل ، جمهوری خواه آریزونا و موسسه حقوقی Covington & Burling را به عنوان مدرک علاقه آنها در این پرونده ذکر کرد.

کوین مارتین ، معاون سیاست عمومی ایالات متحده در فیس بوک ، در پاسخ به آقای لی نوشت: “ما در مورد تصمیمات سیاسی در مورد تعدیل کنندگان محتوا درباره اعتقادات سیاسی سireال نمی کنیم.” “ما با شرکایی کار می کنیم که از روشهای استخدام عینی و عادلانه پشتیبانی می کنند. ما پیش شرط ها یا راهنمایی های دیگری در مورد عقاید کارکنان آنها تعیین نمی کنیم.”

بیشتر بخوانید:  ترامپ و بایدن در مورد انتخاب مدرسه اختلاف نظر دارند و سیاست های آموزش و پرورش کاملاً جدی است

روز پنجشنبه ، آقای لی گفت که پاسخ ها را از فیس بوک و دیگر شرکت های بزرگ فناوری خریداری نکرده است.

لی در بیانیه ای گفت: “پاسخ های دریافت شده از سوی شركت های فناوری در مورد تعصب در برابر محافظه كاران در شركت های آنها كاملاً قانع كننده نبود.” “من همچنان نگران تبعیض ایدئولوژیکی در این شرکت ها هستم و معتقدم نظارت بیشتری برای بدست آوردن حقایق و پاسخهایی که شایسته مردم آمریکا است لازم است.”

آقای لی ریاست کمیته فرعی ضد انحصار کمیته قضایی سنا را دارد و جلسه ای راجع به تسلط Big Tech در بازار تبلیغات آنلاین برنامه ریزی کرده است که بیشتر در Google متمرکز خواهد بود.

مشترک شدن در خبرنامه روزانه ما



منبع: جهان لینک

About adminpbn

Check Also

والدین برنامه ریزی شده از مناظره های ریاست جمهوری می خواهد حقایق را از ترامپ درباره سقط جنین بررسی کند

ائتلافی از گروه های لیبرال به رهبری والدین برنامه ریزی شده نگران هستند که کریس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *