Breaking News
Home / زندگی / دست کم گرفته ترین شاهکار اریک رومر

دست کم گرفته ترین شاهکار اریک رومر

در فیلم های اریک رومر مردان زیاد صحبت می کنند. تقریباً تمام این صحبت ها در مورد زنان است. مردان او با زنان وسواس دارند و از نظر فلسفی در تمایل به همراهی های جدید زن برای یک دوست دختر سابق مراقبه می کنند ، شاید حتی اگر آنها قبلاً به یک دیگر از افراد مهم دیگر وابسته باشند (کلر زانو) آنها با جزئیات اخلاقیات کاتولیک را توضیح می دهند که مانع از عمل به خواسته هایشان می شود ، و مکالمه را جایگزین جنس می کنند (شب من حال و هوایی دارد) آنها از زنان آزاد شده جنسی که خواسته های مردانه را برآورده نمی کنند ، ناراحت هستند (بدون استفاده از مجموعه) تعداد کمی از افراد ضعف های یک پسر را به روشی سرگرم کننده ، شوخ ، جذاب از نظر بصری مانند Rumer درک می کنند.

در حالی که من تقریباً همه نویسندگان فیلمهای موج نو فرانسه (از جمله عناوین ذکر شده در بالا) را عالی می دانم ، فیلم او 1987 است چهار ماجراجویی از Reinette و Mirabelle– که در آن مردان ، اگر نه شخصیت های درجه سوم ، جزئی هستند – به عنوان انحرافی لذت بخش در فیلمبرداری وی برجسته می شود. بازسازی جدید این فیلم از 11 سپتامبر با ورود به مدت یک هفته به عنوان بخشی از گالری Retro گالری Rohmer به صورت پیش فرض در Metrograph آغاز می شود. (اوایل سال جاری ، رومر 100 ساله شد.)

بیشتر بخوانید:  کارگران شرکت های هواپیمایی به دنبال مذاکره با سنا برای رهایی بیشتر از بیماری همه گیر هستند

در دهه 1980 ، رومر در جستجوی شخصیت ها و دیدگاه های زنانه بیشتری بود. در یک چهار ماجراهیچ مردی وجود ندارد. این امر تا حدی در مورد فیلمی که وی در این دوره به شهرت رسیده نیز صدق می کند. پرتوی سبز (رمز عبور Le Rayon) ، کاری که او سال قبل انجام داد ، زیرا ماری ریویر در تعطیلات غمگین و انفرادی در اطراف فرانسه که به بیاریتس ختم می شود ، یک دلفین تنها قلب بازی کرد. پرتوی سبز و چهار ماجراجویی از Reinette و Mirabelle این عکس با قطر 16 میلی متر تهیه شده و اکثر اعضای کادر فنی (برخی از آنها در اولین شغل خود هستند) ، که به طور نامشخص در مکان های عمومی اطراف پاریس عکس گرفته شده اند ، درگیر شده اند. به همین دلایل ، رومر آنها را فیلمهای “آماتور” خواند و آنها را چنین تعریف كرد: “یكی از آنها فیلم تعطیلات است [The Green Ray]دیگری فیلم آخر هفته است [Four Adventures]. “

در حالی که منتظر فیلمبرداری از صحنه نهایی پرتوی سبز تیتولار بود – یک پدیده هواشناسی نادر از یک فلش سبز در افق هنگام طلوع یا غروب خورشید – رومر گفت چهار ماجراجویی، یک فیلم کمدی گاه به گاه در مورد دو زن جوان: نقاش موش روستایی رینت (جوئل میکل) و دانشجوی قومی شناسی پاریسی میرابل (جسیکا فورد). هنگامی که او دوچرخه خود را می شکند ، این دو در حومه فرانسه با هم ملاقات می کنند. رنت میرابل را دعوت می کند تا با او بماند. میرابل بعداً به او گفت كه اتاقی در آپارتمان وی در پاریس در حال باز شدن است و آنها در شهر هم اتاقی می شوند.

بیشتر بخوانید:  "افزایش" بخشی از افزایش مداوم مستندهای سیاسی است

گرچه در این بین می افتد پرتوی سبز و دوست پسر و دوست دختر (1987) در فیلم شناسی رومر ، چهار ماجراجویی بخشی از مجموعه های کمیک و ضرب المثل ها نیست ، که مجموعه ای از فیلم ها بر اساس ضرب المثل های معروف و چگونگی رانندگی ایده آل ها به مردم است. و همچنین به شش قصه اخلاقی او تعلق ندارد ، اگرچه در فصل های میانی این فیلم (“پیشخدمت” و “گدا ، کلپتومانیا ، هوستلر”) به صراحت س questionsالات اخلاقی کاوش می شود. مجموعه داستان های اخلاقی وی حول مردانی است که به یک زن متعهد هستند و توسط دوم وسوسه می شوند تا به اولی برگردند. در اینجا آداب معاشرت با آداب سرقت و امور خیریه سروکار دارد. Rigid Raynette – که می تواند سخاوتمندانه باشد اما به قانون و نظم نیز اعتقاد راسخ دارد – هنگام حرکت به دی سی ، جایی که مورد تقلب قرار گرفته است ، حالت انعطاف ناپذیر خود را متزلزل می داند.

بیشتر بخوانید:  مواضع جعلی ضد جنگ ترامپ برای او مفید است



منبع: جهان لینک

About adminpbn

Check Also

ویروسی که کریسمس را دزدید

ممنون از اینکه ثبت نام کردید. برای بیشتر ملتآخرین نسخه ما را بررسی کنید. با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *