Home / جدید ترین های دنیا / جاش هاولی سناتور جمهوری خواه از مارک زاکربرگ می خواهد که در سیاست های جدید انتخاباتی فیس بوک تجدید نظر کند

جاش هاولی سناتور جمهوری خواه از مارک زاکربرگ می خواهد که در سیاست های جدید انتخاباتی فیس بوک تجدید نظر کند


جاش هاولی ، سناتور جمهوری خواه ، میسوری ، با مارک زاکربرگ ، رئیس اجرایی فیس بوک در مورد سیاست جدیدی صحبت کرده است که منجر به گزارش برخی از پست های اخیر رئیس جمهور ترامپ شده است.

آقای هاولی به آقای زاکربرگ نامه نوشت و از او خواست که در مورد روش جدید فیس بوک در اتصال پیوندهایی به محتوایی که “به دنبال مشروعیت بخشیدن” از نتایج انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا است ، تجدید نظر کند.

دادستان کل سابق میسوری همچنین از تصمیم فیس بوک در مورد ممنوعیت تبلیغات سیاسی در هفته منتهی به انتخابات ایالات متحده شکایت کرد و مدیرعامل خود را به تغییر روند ادامه داد.

بیشتر بخوانید:  صاحب سالنی که باعث خجالت Pelosi شده است می گوید: "من دیگر در سانفرانسیسکو کار خود را تمام کرده ام و درهای من بسته است."

فیس بوک هر دو سیاست را در 3 سپتامبر ، دقیقاً دو ماه قبل از روز انتخابات اعلام کرد ، زمانی که رای دهندگان تصمیم می گیرند که آقای ترامپ برای یک دوره دوم در کاخ سفید خدمت کند یا خیر.

فیس بوک در آن زمان گفت: “ما برچسب رسانه ای را به محتوایی که می خواهد نتیجه انتخابات را غیر قانونی جلوه دهد یا قانونی بودن روش های رای گیری را بحث کنیم ، به عنوان مثال ، ادعا می کنیم که روش های قانونی رای دادن منجر به تقلب می شود.”

این شبکه اجتماعی از آن زمان برچسب ها را به حداقل دو پست آقای ترامپ در این سیستم عامل اضافه کرده است ، هر یک به همین ترتیب به یکپارچگی رای گیری از طریق پست حمله می کند.

بیشتر بخوانید:  دموکرات ها با سرعت بسیار بالاتری نسبت به جمهوری خواهان رای می دهند ، مبارزات انتخاباتی ترامپ جای نگرانی نیست

در هر یک از پست هایی که در نهایت فیس بوک را وادار به مداخله کرد ، آقای ترامپ توصیه کرد که رای دهندگان قبل از روز انتخابات از طریق پست و سپس شخصاً در صندوق های رای رای گیری کنند.

آقای ترامپ در هر دو پست اظهار داشت که رای گیری از طریق پست غیر قابل اعتماد است. فیس بوک برچسب های یکسانی را بر روی هر یک نصب کرده است که کاربران در غیر این صورت تأیید می کنند و به صفحه ای با اطلاعات بیشتر پیوند می دهند.

بیشتر بخوانید:  در حالی که ایالات متحده در برابر فعالیت های نظامی پکن مقاومت می کند ، مایک پمپئو از "دلجویی" از چین خودداری می کند

در رتبه بندی پایین هر پست آمده است: “رای گیری از طریق پست دارای اعتبار طولانی در ایالات متحده است و انتظار می رود امسال اتفاق بیفتد.” آنها به مرکز سیاست دو حزبی استناد می کنند.

آقای هاولی در مورد قوانین جدید فیس بوک برای برچسب گذاری اطلاعات و برنامه های خود برای تعلیق تبلیغات سیاسی برای مدت کوتاهی در ماه آینده گفت: “من از شما و شرکت شما می خواهم که در این سیاست ها تجدید نظر کنید.”

آقای هاولی در نامه خود دلیل روشنی درمورد اینکه چرا با افزودن برچسب های رسانه ای در فیس بوک مخالف است ، ارائه نکرد و دفتر وی بلافاصله نامه ای را برای درخواست توضیح ارسال نکرد.

بیشتر بخوانید:  درون کمربند: ثروتمندترین آمریکایی ها اکنون 3.2 تریلیون دلار ارزش دارند

اما جمهوری خواه میسوری در مورد مخالفت خود با ممنوعیت تبلیغات سیاسی ابراز نگرانی کرده و شکایت کرده است که ممکن است تفسیر شود که انواع مطالب را به طور گسترده در بر می گیرد.

آقای هاولی خاطرنشان كرد كه این ممنوعیت یك هفته ای شامل تبلیغات در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی نیز می شود كه فیس بوك مشخص كرده است “موضوعات حساسی كه به شدت مورد بحث قرار می گیرند ، ممكن است بر نتیجه انتخابات تأثیر بگذارد.”

“در فرهنگی که تقریباً هر مسئله ای – از گره بافی و یوگا گرفته تا داستان های سوشی و جوانان – به شدت سیاسی شده است ، می توان هر موضوعی را در زمینه درست” حساس “دانست. این سناتور نوشت که با توجه به قدرت های اصلی فیس بوک برای شکل دادن به اخبار و اطلاعاتی که آمریکایی ها دریافت می کنند ، درک درستی از فیس بوک این اصطلاحات حیاتی هستند. “

بیشتر بخوانید:  یک مقام مسئول هشدار می دهد که قانون "پاکت های پنهانکاری" نوید هرج و مرج انتخاباتی را می دهد

آقای هاولی علاوه بر اصرار به آقای زاکربرگ برای تجدید نظر در سیاست ها ، خواست که به چندین س questionsال مربوط به ممنوعیت تبلیغات سیاسی تا 23 سپتامبر پاسخ دهد.

فیس بوک بلافاصله با پیامی که درخواست نظر داد پاسخ نداد.

مشترک شدن در خبرنامه روزانه ما



منبع: جهان لینک

About adminpbn

Check Also

پس از امضای حکم فرماندار ، کایل ریتنهاوس با استرداد می جنگد

وکیگان ، ایلینوی – جوان 17 ساله متهم به قتل دو معترض در ویسکانسین در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *